Wszystkie artykuły

    Marketing i komunikacja 21.06.2012
    Na czym polega efekt sieci
    Efekt sieci, nazywany także efektem zewnętrznych sieci, jest rezultatem globalizacji i łatwego dostępu do informacji. Obecnie największe znaczenie zyskuje w branży produktów elektronicznych. Efekt sieci zachodzi wtedy, gdy wartość produktu lub usługi zależna jest od użytkowników, a nie producenta.Efekt sieci Do czynienia z efektem sieci mamy w sytuacji, kiedy wartość produktu albo usługi ...

    Marketing i komunikacja 19.06.2012
    Jak przygotować skuteczny e-mailing
    E-mailing jest jednym z coraz bardziej popularnych zabiegów marketingowych. Warto wiedzieć jak profesjonalnie przygotować skuteczny e-mailing, aby zagwarantować sobie odniesienie marketingowego sukcesu?Konwersja miarą skuteczności Głównym celem e-mailingu jest zwiększeni liczby akcji podjętych przez potencjalnych klientów wobec oferowanych usług. W treści e-mailingu marketingowego najczęściej ...

    Marketing i komunikacja 19.06.2012
    Jak zadbać o wizerunek firmy w sytuacji kryzysowej
    Sytuacja kryzysowa w firmie stanowi solidne zagrożenie dla wizerunku przedsiębiorstwa. Jednak odpowiednie wykorzystanie mediów społecznościowych może pomóc w minimalizacji negatywnych skutków nagłych sytuacji kryzysowych. Co warto robić, a czego nie, aby jak najszybciej zażegnać kryzys marki w mediach?Przyznaj się do błędu Podstawowym krokiem w przypadku wystąpienia w firmie sytuacji ...

    Marketing i komunikacja 19.06.2012
    Czy emocjonomika jest skuteczna
    Celem wszystkich działań marketingowych jest zachęcenie klientów do zakupu konkretnego produktu czy usługi. Jednak wiele firm, promując swoją ofertę, zapomina o odwołaniu się do emocji odbiorców swoich komunikatów marketingowych. Czy emocjonomika jest rzeczywiście skuteczną metodą marketingową? Emocjonomika, czyli Emocjonomika jest dosyć nowym trendem na rynku marketingowym. Według ...

    Marketing i komunikacja 19.06.2012
    Jak przygotować folder, który będzie przyciągał uwagę
    Niektóre firmy muszą promować swoje produkty nie tylko za pomocą kampanii internetowych czy telewizyjnych, ale również wykorzystując tradycyjną formę przekazu, jaką jest folder. Jak go przygotować, aby przykuwał uwagę klientów i skutecznie promował nasze produkty? Folder to nie ulotka Zanim przejdziemy do określenia, w jaki sposób powinien być zaprojektowany folder, warto zwrócić ...

    Marketing i komunikacja 05.06.2012
    O czym pamiętać prowadząc kampanię internetową
    Obecnie żyjemy w dobie kryzysu gospodarczego, dlatego na rynku firm warto wyróżniać się z pośród tłumu i prawidłowo zawalczyć o klienta. Bardzo często powodzenie naszego przedsięwzięcia jest związane z dobrze zaplanowaną kampanią w internecie. Już dawno specjaliści zauważyli wypieranie reklam telewizyjnych na rzecz tego rodzaju promocji. Cele Decydując się na reklamę w internecie ...

    Marketing i komunikacja 05.06.2012
    Czym jest kampania odsłonowa w internecie
    W internecie możemy często spotkać kampanie odsłonowe nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Kampania ta z definicji polega na wyświetlaniu form graficznych, które są jednocześnie czytelne, zrozumiałe i atrakcyjne dla odbiorców.Jak skutecznie stosować Taka forma reklamy ma na celu zachęcenie użytkownika do kliknięcia i zapoznania się z ofertą lub stroną internetową, na którą zostanie ...

    Marketing i komunikacja 05.06.2012
    Czym jest User Experience
    W dzisiejszych czasach „usability“ oraz „user experience“ to powszechnie używane słowa. Weszły do języka codziennego niektórych branż, stały się słowami kluczami. Znaczenie tych słów jest dosyć obszerne.Definicja User Experience to pojęcie, w którego zakres wchodzą wszystkie wrażenia z korzystania z każdego aspektu produktu interaktywnego. To bardzo ważny czynnik, który ...

    Marketing i komunikacja 05.06.2012
    Kampania samplingowa w blogosferze
    Bezpośredni kontakt z produktem i grupą docelową jest istotną formą komunikacji i budowania świadomości marki. Ta metoda jest formą promowania produktów za pomocą bezpłatnych próbek dostarczanych blogerom. Kluczem do sukcesu są odpowiednio dobrane blogi oraz przebieg samej akcji promocyjnej. Dzięki takiej formie jest szansa uzyskania przewagi nad konkurencją. Zalety kampanii Kampanie ...

    Marketing i komunikacja 05.06.2012
    Jak przygotować banner reklamowy do internetu
    Gdy decydujemy się na kampanię banerową, pierwsze pytanie, które przychodzi nam do głowy brzmi: jak powinien wyglądać baner, aby przyniósł zamierzony efekt. Koniecznie należy pamiętać, że podstawowym celem takich działań jest budowanie marki w świadomości konsumenta. Strategia Podczas planowania kampanii powinniśmy się dobrze zastanowić w jakim miejscu umieścimy nasz baner. To ...