Wszystkie artykuły
Marketing i komunikacja 21.06.2012
Na czym polega efekt sieciEfekt sieci, nazywany także efektem zewnętrznych sieci, jest rezultatem globalizacji i łatwego dostępu do informacji. Obecnie największe znaczenie zyskuje w branży produktów elektronicznych. Efekt sieci zachodzi wtedy, gdy wartość produktu lub usługi zależna jest od użytkowników, a nie producenta.Efekt sieci
Do czynienia z efektem sieci mamy w sytuacji, kiedy wartość produktu albo usługi ...
Marketing i komunikacja 19.06.2012
Jak przygotować skuteczny e-mailingE-mailing jest jednym z coraz bardziej popularnych zabiegów marketingowych. Warto wiedzieć jak profesjonalnie przygotować skuteczny e-mailing, aby zagwarantować sobie odniesienie marketingowego sukcesu?Konwersja miarą skuteczności
Głównym celem e-mailingu jest zwiększeni liczby akcji podjętych przez potencjalnych klientów wobec oferowanych usług. W treści e-mailingu marketingowego najczęściej ...
Marketing i komunikacja 19.06.2012
Jak zadbać o wizerunek firmy w sytuacji kryzysowejSytuacja kryzysowa w firmie stanowi solidne zagrożenie dla wizerunku
przedsiębiorstwa. Jednak odpowiednie wykorzystanie mediów społecznościowych może pomóc w minimalizacji negatywnych skutków nagłych sytuacji kryzysowych. Co warto robić, a czego nie, aby jak najszybciej zażegnać kryzys marki w mediach?Przyznaj się do błędu
Podstawowym krokiem w przypadku wystąpienia w firmie sytuacji ...
Marketing i komunikacja 19.06.2012
Czy emocjonomika jest skutecznaCelem wszystkich działań marketingowych jest zachęcenie klientów do zakupu
konkretnego produktu czy usługi. Jednak wiele firm, promując swoją
ofertę, zapomina o odwołaniu się do emocji odbiorców swoich komunikatów
marketingowych. Czy emocjonomika jest rzeczywiście skuteczną metodą
marketingową?
Emocjonomika, czyli
Emocjonomika jest dosyć nowym trendem na rynku marketingowym. Według ...
Marketing i komunikacja 19.06.2012
Jak przygotować folder, który będzie przyciągał uwagęNiektóre firmy muszą promować swoje produkty nie tylko za pomocą kampanii
internetowych czy telewizyjnych, ale również wykorzystując tradycyjną formę
przekazu, jaką jest folder. Jak go przygotować, aby przykuwał uwagę klientów i
skutecznie promował nasze produkty?
Folder to nie ulotka
Zanim przejdziemy do określenia, w jaki sposób powinien być zaprojektowany folder, warto zwrócić ...
Marketing i komunikacja 05.06.2012
O czym pamiętać prowadząc kampanię internetowąObecnie żyjemy w dobie kryzysu gospodarczego, dlatego na rynku firm warto wyróżniać się z pośród tłumu i prawidłowo zawalczyć o klienta. Bardzo często powodzenie naszego przedsięwzięcia jest związane z dobrze zaplanowaną kampanią w internecie. Już dawno specjaliści zauważyli wypieranie reklam telewizyjnych na rzecz tego rodzaju promocji. Cele
Decydując się na reklamę w internecie ...
Marketing i komunikacja 05.06.2012
Czym jest kampania odsłonowa w internecieW internecie możemy często spotkać kampanie odsłonowe nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Kampania ta z definicji polega na wyświetlaniu form graficznych, które są jednocześnie czytelne, zrozumiałe i atrakcyjne dla odbiorców.Jak skutecznie stosować
Taka forma reklamy ma na celu zachęcenie użytkownika do kliknięcia i zapoznania się z ofertą lub stroną internetową, na którą zostanie ...
Marketing i komunikacja 05.06.2012
Czym jest User ExperienceW dzisiejszych czasach „usability“ oraz „user experience“ to powszechnie używane słowa. Weszły do języka codziennego niektórych branż, stały się słowami kluczami. Znaczenie tych słów jest dosyć obszerne.Definicja
User Experience to pojęcie, w którego zakres wchodzą wszystkie wrażenia z korzystania z każdego aspektu produktu interaktywnego. To bardzo ważny czynnik, który ...
Marketing i komunikacja 05.06.2012
Kampania samplingowa w blogosferzeBezpośredni kontakt z produktem i grupą docelową jest istotną formą komunikacji i budowania świadomości marki. Ta metoda jest formą promowania produktów za pomocą bezpłatnych próbek dostarczanych blogerom. Kluczem do sukcesu są odpowiednio dobrane blogi oraz przebieg samej akcji promocyjnej. Dzięki takiej formie jest szansa uzyskania przewagi nad konkurencją. Zalety kampanii
Kampanie ...
Marketing i komunikacja 05.06.2012
Jak przygotować banner reklamowy do internetuGdy decydujemy się na kampanię banerową, pierwsze pytanie, które przychodzi nam do głowy brzmi: jak powinien wyglądać baner, aby przyniósł zamierzony efekt. Koniecznie należy pamiętać, że podstawowym celem takich działań jest budowanie marki w świadomości konsumenta. Strategia
Podczas planowania kampanii powinniśmy się dobrze zastanowić w jakim miejscu umieścimy nasz baner. To ...